سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی 4 شرکت برتر پست اکسپرس بین المللی در ایران

اگر به دنبال حمل مرسوله های بین المللی پستی خود هستید با یک جستجو ساده شما با چندین وبسایت و شرکت پست اکسپرس بین المللی روبه روی میشوید ، ما در این خبر5 شرکت برتر فعال در این حوزه را برای شما بررسی میکنیم.

 

 

متن اصلی :

شرکت های پست اکسپرس بین المللی نقش بسیار مهمی در توسعه زیرساخت های تجاری ایران دارا میباشند ،این شرکت ها با ارائه خدمات متنوعی که به مشتریان خود ارائه میکنند میتوانند نیاز قشر متنوعی از مشتریان اعم از حقیقی که تمایل به ارسال و یا دریافت مرسولات شخصی دارند و یا مشتریان حقوقی اعم از تجار و بازرگانان ، شرکت های واردکننده کالا ، کارخانجات و تولیدی های که نیاز به حمل بارهای تجاری و سنگین ( کارگو ) خود را رفع نمایند.

با یک جستجو ساده در اینترنت شما میتوانید به فهرستی طولانی از شرکت ها و وبسایت های دست یابید که ادعای ارائه خدمات حمل بار هوایی و پست اکسپرس بین المللی با نرخ و آفرهای بسیار متنوعی را به مشتریان خود ارائه مینمایند.

شاید بزرگترین مشکلی که افرادی که تمایل به استفاده از خدمات پست اکسپرس بین المللی دارند این است که از بین این همه شرکت و وبسایت کدام را انتخاب نمایند.

جهت پاسخگویی به این نیاز ما پس از بررسی های بسیار لیستی از 4 شرکت برتر فعال در این حوزه را به شما معرفی میکنیم که میتواند راهنمای مناسبی برای شما در جهت انتخاب بهترین شرکت پست اکسپرس بین المللی باشد.

 

شرکت شماره 1 : پست سریع بین المللی PDE

آدرس وبسایت: www.pdexp.com/fa

 

شرکت پیام دهی ارتباط با نام تجاری پست سریع بین المللی PDE یکی از شرکت های فعال در حوزه حمل بار هوایی و پست سریع بین المللی در ایران میباشد.

طبق بررسی های انجام شده دامنه این شرکت در سال 2013 میلادی به ثبت رسیده است و ظاهرا شرکت نوپایی در این صنعت میباشد.

 

بنا به اطلاعات مندرج در وبسایت این مجموعه خدماتی از قبیل:

·         پست اکسپرس هوایی

·         حمل بار سنگین هوایی

·         ترخیص کالا از گمرک

·         حمل بار دریایی

·         خرید از سایت های خارجی

به مشتریان خود ارائه مینماید.

 

یکی از مواردی که در وبسایت این شرکت جلب توجه میکند ذکر این موضوع میباشد که این شرکت دارای دفاتر بین الملی در کشور امارات و چین میباشد که میتواند یک امکان بلقوه برای این شرکت باشد.

برای بررسی فید بک برخی از مشتریان این مجموعه سری به اکانت اینستاگرام این مجموعه زدیم که متاسفانه اغلب مشتریان از هزینه های بالای ترخیص و مشکلاتی که جهت خرید از سایت های خارجی توسط این این شرکت داشتند رضایت به نسبت کمی داشتند.

 

 

شرکت شماره 2 : خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه (گروه تجاری ققنوس)

آدرس وبسایت: www.fnxshipping.com

 

گروه تجاری ققنوس یکی از با سابقه ترین شرکت های فعال در حوزه حمل بار هوایی و پست اکسپرس بین المللی میباشد که هم اکنون با خدمات متنوع خود توانسته به یکی از اصلی ترین فعالان این حوزه در کشور تبدبل شود.

 

این شرکت دارای خدماتی به شرح ذیل میباشد:

·         حمل اکسپرس بار هوایی از کلیه کشورها به ایران

·         حمل بار هوایی از کلیه کشورها به ایران ( کارگو )

·         حمل درب به درب هوایی و دریایی از چین به امارات ( دبی ) و عمان

·         ترخیص کالا از گمرک

·         حمل بار دریایی از کلیه کلیه کشورها به ایران

·         حمل بار زمینی از اروپا به ایران

·         حواله یوان و دلار برای واردکنندگان کالا

·         خرید از سایت های آنلاین اینترنتی نظیر  Amazonو eBay

·         ارائه سرویس های Air cargo from china  ، Ocean freight و Door to Door از چین به کلیه کشورها به واسطه دفتر چین خود

 

این شرکت با فعالیت حدود 10 ساله توانسته است به مشتریان بیشماری چه حقیقی و حقوقی ارائه خدمات نماید .

یکی از مواردی که نظر ما را جلب کرد این بود که این شرکت در ابتدای تاسیس در حوزه خریدهای آنلاین و اینترنتی فعال بوده است اما به پس از سال ها با اخذ مجوزات لازم اعم از مجوز خدمات حمل بار هوایی توانسته و راه اندازی دفتر رسمی خود در کشور چین ( شنژن ) توانسته به برندی معتبر در حوزه حمل و نقل هوایی و پست اکسپرس بین المللی در کشور تبدیل گردد.

برای اطلاع از شرایط همکاری با گروه تجاری ققنوس میتوانید از طریق شماره تلفن 02144451313 با کارشناسان این شرکت تماس و یا از وبسایت  WWW.FNXSHIPPING.COMدیدن فرمایید.

 

 

شرکت شماره 3 : پست سریع بین المللی BRE Line

آدرس وبسایت: www.breline.com

 

پست سریع بین المللی BRE Line یکی دیگر از شرکت های است که در حمل بار هوایی به صورت کارگو و پست سریع بین المللی فعال است البته لازم به ذکر است است این شرکت فقط امکان ارائه خدمات بین چین و ایران را دارا میباشد و سفارشی برای واردات به صورت هوایی در قالب کارگو و اکسپرس از سایر کشورها را نمیپذیرد.

یکی از مواردی که این شرکت ادعا میکند دارا بودن خط اختصاصی بین چین و ایران میباشد. طبق اطلاعات مندرج در وبسایت پست سریع BRE Line این شرکت سرویس های حمل را به صورت کارگو ،اکسپرس ،سوئیچینگ و سرویس ترخیص کالا به مشتریان خود ارائه میکند.

پس از بررسی شبکه اجتماعی این شرکت و بررسی نظرات مشتریان گذشته این مجموعه متوجه شدیم که بیشتر این افراد از هزینه های بالای ترخیص و تغییر هزینه ها در زمان تحویل بار گلایه داشتند.

 

شرکت شماره 4: شرکت حمل و نقل بین المللی DDPCH

آدرس وبسایت: www.ddpch.com

 

ما به شما قول بررسی 4 شرکت برتر پست اکسپرس بین المللی در ایران را داده ایم اما ترجیح دادیم یک شرکت حمل و نقل بین المللی خارجی که ظاهرا خدمات بسیار مناسبی را به صورت ویژه ایرانیان ارائه میکند را معرفی و بررسی نماییم.

شرکت حمل و نقل بین المللی DDPCH یک شرکت چینی میباشد که در شهر شنژن چین فعال میباشد و ظاهرا با دارا بودن سرویس های حمل بار از چین به ایران به صورت ویژه به ایرانیان و بازرگانان ایرانی ارائه خدمات مینماید.

 

با بررسی وبسایت شرکت حمل و نقل بین المللی DDPCH میتوان متوجه شد که این شرکت دارای خدمات ذکر شده در ذیل برای ایرانیان میباشد:

·          حمل بار کارگو و فریت از چین =Air freight service from china

·         حمل بار دریایی از چین = Ocean freight service from china

·         حمل بار اکسپرس از چین =   Express courier service from china

·         خدمات ویژه حمل درب به درب ( هوایی و دریایی ) = Door to Door Shipping from china ( air, sea)

 

یکی از بزرگترین مزیت های این شرکت برای ایرانیان امکان پذیرش پرداخت ریالی و یوان برای تسویه هزینه حمل مشتریان میباشد که منجر به تسهیل همکاری مشتریان ایرانی با این شرکت میشود.

یکی دیگر از مواردی که با بررسی سابقه این شرکت و فید بک مشتریان سابق این مجموعه متوجه شدیم این است که شرکت حمل و نقل بین المللی DDPCH یکی از دسته اول ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات درب به درب هوایی و دریایی برای حمل از چین به امارات و ایران و سایر کشورها نظیر قطر ، بحرین ،کویت ، عربستان سعودی و عمان و سایر کشورها میباشد.

در سرویس حمل درب به درب این شرکت کلیه فرایند حمل بار مشتریان را از 0 تا 100 از چین اعم از جمع آوری بار در مبدا ،حمل هوایی و یا دریایی به کشور مقصد ،ترخیص کالا در گمرک مقصد و نهایتا تحویل به آدرس نهایی مشتری در کشور مقصد به نیابت از صاحب بار انجام میدهد که این یکی از جذاب ترین سرویس های میباشد که کمتر شرکتی در ایران توانایی ارائه به مشتریان را دارد.